بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان

معرفی روش های بدست آوردن بیت کوین رایگان
بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان

معرفی روش های بدست آوردن بیت کوین رایگان

آموزش چند برابر کردن برداشت از سایت FreeBiCo


یکی از مهمترین بخش های سایت "FreeBitCo" قسمت  REWARDS  میباشد که با اسفاده از پوینت های این قسمت میتوان میزان ساتوشی دریافتی بعد از هر رول را تا 1000 درصد افزایش داد؛ در ادامه نحوه کار با گزینه ها و آپشن های این بخش را با هم مرور میکنیم.

 

 ابتدا طبق تصویر زیر از منوی سایت وارد بخش  REWARDS میشویم.



بعد از آنکه وارد وارد قسمت REWARDS شدید در قسمت YOUR REWARD POINTS (RP) میزان امتیاز شما مشخص شده است. ( طبق تصویر زیر)




نکته: با هر بار رول زدن در سایت به شما 2 عدد REWARD POINTS تعلق میگیرد.
سپس در قسمت پایین این صفحه در قسمت REWARD POINT PRIZES با جدولی مانند تصویر زیر مواجه میشوید.


تا به اینجا با قسمت های مختلف بخش REWARDS آشنا شدیم.
برای شروع کار با  بخش REWARDS شما حداقل باید 4400RP امتیاز جمع کنید اگر کمتر از این میزان امتیاز دارید از طریق بخش  REWARD POINTS BONUS نسبت به موجودی  RP خود یکی از گزینه های موجود را انتخاب نموده و بر روی REDEEM کلیک میکنید.
به عنوان مثال من در این قسمت  نسبت به موجودی امتیازی که دارم 1200RP را انتخاب میکنم؛ در این حالت 1200RP از امتیازات جمع شده من کسر میشود اما در عوض  با هر بار رول زدن به جای اینکه  2RP به امتیازات من اضافه شود 100RP اضافه میشود با یک محاسبه ساده متوجه خواهید شد که تا 12 رول اول ابتدا میزان RP کسر شده باز میگردد و از رول 12 به بعد هر بار 100RP به امتیازات من اضافه میشود.


پس از رسیدن میزان امتیازات به 4400RP وارد قسمت FREE BTC BONUS میشوید و 3200RP از امتیازات خود را در ازای اضافه شدن 1000 درصدی به میزان ساتوشی خود بعد از هر بار رول زدن میدهید، همچنین در بخش  REWARD POINTS BONUS باقی مانده امتیاز خود را که 1200RP میباشد میدهید تا با هر بار رول زدن 100RP دریافت کنید. ( طبق تصویر زیر )

با استفاده از این روش و فعال کردن هم زمان هر دو گزینه FREE BTC BONUS و REWARD POINTS BONUS هم با هر بار رول زده 1000 درصد به ساتوشی دریافتی خود اضافه کرده اید هم اینکه دوباره به حداقل 1200RP برای جمع کردن مجدد امتیاز و انجام دوباره این سیکل میرسید.


برای اطلاع از آخرین مطالب به کانال تلگرام ما بپیوندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.