بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان

معرفی روش های بدست آوردن بیت کوین رایگان
بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان

معرفی روش های بدست آوردن بیت کوین رایگان

کسب بیت کوین به روش جمع آوری قطره ای چیست؟


در نیمه دوم سال 2017 که بیت کوین روند نجومی رو به بالای خود را پیش گرفت و بیش از پیش خود را در دنیا مطرح کرد، تعداد زیادی از مردم جهان به دنبال بدست آوردن این ارز دیجیتال هجوم بردند.

  بدست آوردن بیت کوین به طور کلی با سه روش امکان پذیر است؛ که در ادامه این روش ها را مورد بررسی قرار میدهیم.


1.خرید مستقیم بیت کوین:

این  روش به این صورت است که شما به ازای مبلغی که پرداخت میکنید مقداری بیت کوین از صرافی ها میخرید.



2.ماین کردن بیت کوین:

ماینینگ بیت کوین به این صورت میباشد که شما ابتدا سخت افزار مخصوص ماین بیت کوین را تهیه کرده و با تایید کرده انقال های بیت کوین و حل معادلات بلاک چین  بیت کوین استخراج میکنید.






3.جمع آوری قطره ای بیت کوین:
در جمع آوری قطره ای بیت کوین ما سایت هایی را به شما معرفی میکنیم که در ازای فعالیت در آنها مقداری بیت کوین به صورت رایگان به شما میدهند.


شاید اولین سوالی که با خواندن این مطب در ذهن شما ایجاد شود این است که بیت کوین رایگان مگر میشود؟! چرا سایتی یا کسی باید بیت کوین به این ارزشمندی را به صورت رایگان به ما بدهد؟؟
در جواب باید به شما بگوییم که اساس کار این نوع سایت ها ارائه تبلیغات است و تبلیغات اگر مخاطبی نداشته باشد بی ارزش است، از این رو این سایت ها به کاربران فعال خود مقداری بیت کوین برای تشویق فعالیت در سایتشان میدهند و منبع درآمد خودشان از طریق ارائه تبلیغات است؛ به این صورت که شرکتی به نام X با این سایت ها بابت انجام تبلیغاتش قراردادی به ارزش 10 بیت کوین میبندد و این سایت 6 بیت کوین را بین کاربران فعالش تقسیم میکند و 4 بیت کوین را برای خود برمیدارد. با این فرمول هم هزینه های سایت خود را فراهم میکند و هم کاربران خود را تشویق به فعالیت میکند؛ هر چه کاربران سایت بیشتر شوند، شرکت های بیشتری برای ارائه تبلیغات خود در این سایت مراجعه میکنند.
سوال بعدی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که مقدار بیت کوینی که این سایت ها به شما میدهند بسیار نا چیز است و مدت خیلی زیادی طول میکشد تا مقدار آن به یک بیت کوین برسد؛آیا ارزش دارد زمان خود را در این سایت ها صرف کنیم؟
در جواب این سوال باید به شما بگوییم که اصل اساسی جمع آوری قطره ای بیت کوین صبر و تلاش است و شاید بی راه نباشد که به ضرب المثل (( قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود)) اشاره کنیم.همچنین باید به این نکته مهم اشاره کنیم که شما با صرف مقداری زمان و اضافه کردن زیر مجموعه در این سایت ها میتوانید میزان بیت کوین دریافتی خود را تا حد زیادی افزایش دهید.
درضمن قیمت بیت کوین تا به امروز دقیقا طبق پیش بینی های انجام شده کم و زیاد شده است و طبق همین پیش بینی ها قیمت آن تا نیمه دوم سال 2020 به مرز 100000 دلار بابت هر بیت کوین میرسد و اگر تا آن زمان شما حتی 0.1 بیت کوین جمع کرده باشید صاحب 10000 دلار شده اید که با توجه به نرخ دلار در ایران تبدیل به یک میلیونر شده اید.


سخن آخر:
با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته شد، جمع آوری قطره ای بیت کوین شاید در نگاه اول سخت و حتی غیر ممکن به نظر برسد ولی با کمی دقت متوجه میشوید که شما با این مقدار فعالیت نه تنها چیزی از دست نمیدهید بلکه مقداری بیت کوین به رایگان بدست می آورید که در بلند مدت میتواند تبدیل به مبلغ قابل توجهی شود. پس از همین امروز تلاش خود را برای ساختن آینده آغاز کنید.


برای شروع آموزش ساخت حساب بیت کوین و نحوه بدست آوردن بیت کوین رایگان به کانال تلگرام ما مراجعه کرده و مطالب را از ابتدا بخوانید.
تمان سایت های معرفی شده معتبر میباشند و از نظر پرداخت زیر ذره بین ما قرار دارند، پس با خیال راحت در این سایت ها فعالیت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.